.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
صدام زنده است؛فرداعدام شده،میکائیل رمضان بود

در حالي که نزدیک به سه سال از اعدام پر سر و صداي صدام مي‌گذرد و اکنون قبر او نيز مشخص شده و همه اعضاي خانواده صدام هم مرگش را باور کرده و همچنین چندی مراسم نیز برای او گرفته شده، «سي.ان.ان» در اقدامي ژورناليستي و شانتاژ خبري، موضوع اعدام صدام به دست نیروهای آمریکایی را مورد تشکیک قرار داد.
به گزارش شمال نیوز به نقل از تابناک ، شبکه خبری «سي.ان.ان» گزارش داد، يك خانم در سايت شخصي خود نوشته است: آنچه آمريكايي‌ها در سال 2003 دستگير، محاكمه و اعدام كردند، بدل شماره 3 صدام بوده و نام او «ميكائيل رمضان» است و صدام رئيس جمهور سابق عراق زنده بوده و همچنان فراري است و آمريكايي‌ها براي تمام كردن فشار رواني جامعه جهاني با دستگيري صوري شبيه صدام و محاكمه و اعدام او، در واقع، شر صدام را از سر خود كم كردند، نه اينكه صدام حقيقي را اعدام كرده باشند.

«سي.ان.ان» پس از اين خبر، شماری از تصاوير افرادي را كه گفته مي‌شود، شبيه صدام بودند، منتشر كرده و با آب و تاب به تشريح اين خبر مبهم پرداخت.

این شبکه خبری آمریکایی که به حزب دمکرات نیز نزدیک است، هیچ اشاره‌ای به مشخصات مدیر سایتی که این خبر را منتشر کرده و این‌که وی به استناد چه شواهدی این ادعا را مطرح کرده است، نکرد.

گفتنی است، پس از خبر دستگیری و سپس اعدام صدام به دست نیروهای آمریکایی، این موضوع که آیا صدام واقعی یا یکی از بدل‌های او اعدام شده‌اند، همواره محل تشکیک بوده است، اما طرح این موضوع توسط «سی.ان.ان»، آن هم به استناد ادعای یک سایت شخصی کمی غیر معمول به نظر می‌رسد!


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.047 seconds.